Veckans önskelista

Det börjar bli en vana att skriva en önskelista varje tisdagkväll. Det är många spännande lanseringar som görs nu och snart kommer alla Halloween-, Black Friday- och julerbjudanden, så det finns mycket att drömma om. På min önskelista denna vecka finns:

Brazilian Bum Bum Cream från Sol de Janeiro, som just har släppt en ny supersize-burk av krämen. Den ingår i deras julkollektion, och burken är så stor så man får med en spatel i form av en surfbräda så att man ska nå ner till botten. Daily Mail rapporterar att den nya Bum Bum Cream-burken sålde slut på mindre än två timmar när den släpptes förra veckan och att över 800 personer skrev upp sig på väntelistan.


Prova-på-kit från Drunk Elephant, som lanseras (äntligen!) imorgon på Space NK och Cult Beauty. Kitet The littles innehåller 7 reseförpackningar av Drunk Elephant-produkter för att täcka hudvårdsrutinen för både dag och natt. Eftersom produkterna är dyra, vill jag testa innan jag gör något större inköp. Tyvärr ingår inte den omtalade ögonkrämen C-Tango Multivitamin Eye Cream i kitet, men ansiktsserumet C-firma och ansiktsoljan Marula finns med.



Den sista saken på veckans önskelista är Les Beiges Healtyhy Glow Lip Balm från Chanel i färgen Deep. Det är en nyhet från i somras, som verkar vara precis allt jag önskar mig i en läpprodukt. Mitt nuvarande läppstift från Linda Hallberg Cosmetics är på upphällningen, så jag letar efter något nytt som ger både färg och näring. Jag ska definitivt kika in hos Chanel på Hansa under veckan. Kanske redan imorgon.



Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg