Kicks Brow Bar

I söndags var jag på Kicks Brow Bar och gjorde ögonbrynen. Jag har fått mina bryn färgade och formade sedan Benefit Brow Bar öppnade på Sephora för några år sedan och tycker verkligen att det ger ett sådant lyft med fina ögonbryn. När Victoria som gör mina bryn flyttade från Benefit till Kicks följde jag efter henne dit. Ungefär en gång i månaden försöker jag gå till henne.

Den här gången hade det gått lite drygt en månad sedan sist. Så här såg mina bryn ut helt naturella:




Som synes har de inte så mycket form eller färg och en del småhår växer vilt under brynet. Så här brukar jag dock inte ha brynen, så jag tog en bild när jag hade fixat dem med Boy Brow i färgen Brown från Glossier. (Shoppa gärna via min länk!). Då blev det så här:





Genast mer färg, volym och definition och ungefär så jag tycker om att ha dem just nu, feather brows som spretar lite. Den sista bilden är tagen ett par timmar senare, när brynen är alldeles nyfärgade och fixade av Victoria:





Det blev lika fint som vanligt, tycker jag. Det kostar 320 kr att få brynen färgade, formade och vaxade. Dessutom får man 20% på hela Kicks sortiment vid behandlingstillfället. Nästa tid är redan bokad!

Kommentarer

Populära inlägg