Om du är på väg att göra en beställning...

... så kan det vara värt att vänta några dagar. Igår fick jag mail både från Hudoteket och Cult beauty där höstens goodiebag lanserades. Det brukar innebära att fler erbjudanden från andra webshoppar är på väg.


Favoritmisten från Omorovicza och dusckkräm från Sol de Janeiro
är två produkter som finns i Cult beautys goodiebag.

Om man handlar produkter för mer än en viss summa (995 kr hos Hudoteket, 150 pund hos Cult beauty), får man med en goodiebag med produkter, lyxprover eller full size-produkter. Jag brukar försöka samla ihop mina beställningar tills något sådant här erbjudande kommer.


Hudoteket har tagit fram en egen neccessär.


Den här gången är jag frestad av Cult beautys goodiebag, men de har varken fått in Charlotte Tilburys nya concealer eller Hourglass' senaste paletter, så jag avvaktar. Nästa goodiebag-våg brukar komma runt Black Friday/ julhandeln - och det känns avlägset när jag just ska äta kräftor!

Ha en fin fredagkväll!

Kommentarer

Populära inlägg