Veckans önskelista




Pixi, Charlotte Tilbury och Hourglass står på min lista denna vecka.



Det finns alltid produkter jag är nyfiken på, ofta nyheter som jag har hört om och vill testa. På min önskelista just nu står:


  • Retinol tonic från Pixi. Jag älskar Pixis storsäljare Glow tonic, så jag blev väldigt nyfiken när jag hörde att de nu lanserar en retinoltoner. Den släpptes i somras i USA och finns nu i Europa, därmed även Sverige. Retionol tonic utlovar en föryngrad hy och ett naturligt glow och ska vara skonsam för känslig hy. 

  • Magic away från Charlotte Tilbury. Det är en flytande concealer av Touche éclat-typ, vilket jag faktiskt inte har någon av för tillfället. Jag har gillat by Terrys variant, men eftersom jag gillar nästan all makeup jag har testat från Charlotte Tilbury, så har jag höga förhoppningar på denna nyhet. Jag har fått intrycket av att Magic away är en del av samma filterkollektion som Hollywood flawless filter, så i så fall ser jag fram emot en ljusreflekterande produkt med god täckning. Jag ska titta på några fler recensioner innan jag gör en beställning.

  • Den nya Ambient Lightning-paletten från Hourglass. Jag har bara sett den dyka upp på Instagram, så jag vill gärna kika närmre på den när Hourglass nu äntligen lanseras i Sverige. 

Är ni nyfikna på några av ovanstående nyheter?

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg