Veckans önskelista

Då var det tisdagkväll och dags för veckans önskelista igen. Den här veckan märks det att hösten har gjort sitt intåg och att det är ett blekare ansikte som möter mig i spegeln om morgnarna. Därför önskar jag mig:

  • örngott i siden, som ska göra att slitage på hår och ansikte minskar. Dessutom riskerar inte nattmasken att sugas upp av örngottet istället för av huden. Det största skälet till att jag vill ha ett sidenörngott är dock att man inte vaknar med lakansskrynklor i ansiktet. Norska Mellymoon har flera fina sidenprodukter, men även t ex hårturbaner och sovmasker.
Titta vilken fin kalender! Både makeup, hud- och hårvård, doft, verktyg och doftljus.

  • adventskalender från Space NK. Jag har önskat mig denna sedan jag hörde att Space NK skulle göra sin egen skönhetskalender och nu finns den sedan igår för förhandsbeställning. I de 25 luckorna finns överraskningar från märken som Hourglass, Drunk Elephant och Omorovicza. Så långt är det väl inte till jul?!

  • rumsspray från Le Labo. Sedan besöket på NK Beautys Le Labo-disk kan jag inte riktigt släppa det där med rumsspray. Det verkar ju vara ett så smidigt sätt att doftsätta ett rum, utan att inte alltid behöva tända ljus. Fast under mörka höstkvällar är det härligt med ljus, förstås. Jag tänder ett direkt! 

Ha en fin kväll!











Kommentarer

Populära inlägg