Kicks Flagship Hansa 1 år

Idag firar Kicks Flagship Hansa här i Malmö ett år och det firas med erbjudanden hela helgen, bl. a. får man 20% på ett helt köp. Jag var där i morse och fick med mig en fin goodiebag hem.

Fin goodiebag från Kicks Flagship Hansas födelsedagsfirande.


Inuti fanns foundationborste, ögonskuggeborste och bodylotion från Kicks eget märke, highlighter från Anastasia Beverly Hills, två bodylotions från Boss samt prover från Lernberger Stafsing, Boss, Acqua di Parma, Thierry Mugler och Byredo. Dessutom fick man en voucher som kan användas i någon av Kicks olika beauty services. Perfekt för mig som snart har tid i deras Brow Bar igen! Annars blev jag nog gladast för EdP-testerna från Byredo, framför allt Bal d'Afrique.

Kicks Flagship Hansa är en väldigt fin butik som jag besöker alldeles för ofta för mitt eget bästa. Förutom Brow Baren är jag mycket förtjust i att svänga förbi Jo Malone och Byredo. Jag brukar också passa på att spraya på mig lite av La Mers mist och titta lite på Linda Hallbergs cosmetics. Om Charlotte Tilbury någonsin kommer att säljas i Sverige, hoppas jag att det blir Kicks som blir återförsäljare.

Om du är i Malmö i helgen (eller för den delen någon annan gång), tycker jag verkligen att du ska kika in hos Kicks Flagship Hansa. Ha en fin fredagkväll!


Kommentarer

  1. Håller med om att Kicks Hansa är en fin butik, handlar dock väldigt sällan där. Nu är jag ju visserligen bara i Malmö ett par gånger per år, ska faktiskt dit om ett par veckor, men jag handlar oftare på Sephora helt klart.

    SvaraRadera
  2. Förresten tänkte jag fel nu, tänkte på butiken på Emporia. Är inte den större än Kicks Hansa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma! Tycker verkligen att du ska till Kicks Hansa, om du inte har varit där på ett år kommer du inte att känna igen dig - det är stort! Tror att Sephora är lite mindre, men även den butiken är nyrenoverad, så du kommer att få en bra shoppingtur när du kommer hit.

      Radera
    2. Aha, vad spännande! Då ska jag absolut ta en sväng dit:) Tack för tipset!

      Radera
  3. Förresten tänkte jag fel nu, tänkte på butiken på Emporia. Är inte den större än Kicks Hansa?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg