Omorovicza och veckans söndagsmask

Hej söndag!

När jag lade min beställning på Lookfantastics adventskalender hade de ett erbjudande där man fick en necessär från Omorovicza om man handlade för över en viss summa. Omorovicza gör min favoritmist Queen of Hungary, så det här var en toppen-GWP för mig. Förutom misten fick man deras Cleansing Foam och Cleansing Mask, en mild men samtidigt djuprengörande lermask. Dessutom medföljde tre prover på Gold Hydralifting Mask, Gold Flash Firming Serum och Gold Night Drops.

Generös GWP från Omorovicza och Lookfantastic.


Veckans söndagsmask blir därför en Omorovicza-kombo, först Cleansing Mask och därefter Gold Hydralifting Mask. Jag har också en ögonmask från Verso, Reviving Eye Mask,  som jag tänker lägga samtidigt som Gold Hydralifting Mask. Det blir ingen nattmask så länge som jag testar Drunk Elephants produkter.

Dagens söndagsmasker från Omorovicza och Verso.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg