Sammanfattning av veckan och veckans söndagsmask

Hej söndag!

Vintertiden slog till direkt - med snöflingor i luften här i morse. Söndagen har alltså mest tillbringats inomhus, snart med söndagsmask förstås. Kommande vecka är det höstlov, så det blir nog inte riktigt lika många inlägg som vanligt.

Jag tänkte att jag skulle börja sammanfatta veckan som gått varje söndag, med veckans bästa och sämsta. Så här ser veckans sammanfattning ut:

Veckans bästa: den supersnabba återbetalningen från Space NK när Drunk Elephant sänkte sina europeiska priser.

Samma dag som priserna sänktes på bl a The Littles hade jag återbetalningen på mitt konto.


Veckans sämsta: har tappat mitt Chanel Les Beiges Healthy Glow Lip Balm som jag älskar. 


Har tömt handväskan fyra gånger i jakt på detta. 

Nu är det dags för söndagsmask. Först blir det en sheetmask, Milk Peel 5 Minute Flashmasque från Patchology och därefter Herbal Lavender Repair Mask från Elemis.

Söndagsmaskerna från Patchology och Elemis.


Ha en fin kväll - med eller utan mask!

Kommentarer

Populära inlägg