Veckans hype, V42

Godmorgon!

Då är det fredag igen och dags för veckans hype. Förra veckans hype, skinrollern, syns fortafarnde en del, men jag har gått vidare. I förrgår handlade hypen om lanseringen av Skincitys adventskalender kl 08:00 på morgonen. Sidan kraschade och det var nervöst innan köpet kunde genomföras. Fortfarande på eftermiddagen fanns den dock till salu, så lagret var nog lite större i år än tidigare år - eller så finns det fler kalendrar att välja på numera.


Idag är det dock en ny hype jag vill ta upp, nämligen Dyson Airwrap™ hair styler. Det är ett stylingverktyg som formar håret utan extrem värme, utan istället med luft. Jag har sett verktyget visas upp rätt flitigt i mina flöden, dock utan att priset nämns. På Dysons svenska hemsida kan man köpa tre olika varianter av Dyson Airwrap™ hair styler, två lite enklare för 4490 kr och den mer avancerade för 4990 kr.

För min del är priset alldeles för högt, hur bra stylingverktyget än är. Dyson lanserade ju en hårfön för ett par år sedan, till ett lika högt pris, och den blev väl ändå en liten succé. Det återstår att se hur det blir med Dyson Airwrap™ hair styler, blir du lockad av hypen?

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Populära inlägg