Veckans önskelista

Det är tisdagkväll och dags för veckans önskelista.

Det är väl ingen överraskning att min första punkt är:

Fina Opulence!


Le Vernis 917 Opulence från Chanel, som jag skrev om igår. Jag ska titta lite mer på det i Chanelbutiken, så detta fina nagellack kommer inte att dyka upp här i bloggen den närmsta tiden, det lovar jag. Sedan önskar jag mig:

Så cool förpackning!

Plump & Glow Hydrating Facial Mist från Emma Hardie. Jag gillar ju allt jag testat från Emma Hardie, framförallt The Moringa Cleansing Balm, och denna mist verkar också underbar. Dessutom ser det ut som att förpackningen är en tub.

Liberty Beauty Advent Calendar. Klockan ett i natt släpps årets upplaga av varuhuset Libertys skönhetskalender och för första gången kommer den att kunna köpas utanför Storbritannien. Det är den finaste och lyxigaste kalendern av dem alla, med produkter från Le Labo, Votary, Byredo, Diptyque m fl, så jag kommer nog att ställa klockan i natt.




Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg