Veckans önskelista

Godkväll tisdag!

Nu är det alltså tisdag igen och dags för veckans önskelista. Följande står på veckans lista:

Diptyque Carousel Set - varje jul lanserar Diptyque en julkollektion med fantastiska ljus och en liten karusell som placeras ovanpå ljuset, som ett superlyxigt änglaspel. De är alltid slutsålda är jag hittar dem på nätet och i Malmö finns de inte. Imorgon ska jag till Köpenhamn, så kanske finns de att få tag på där?

Favoritljuset Figuier med årets karusell.


La Mer The Lip Balm - sedan jag tittade på detta inne på Kicks härom dagen, kan jag inte slutatänka på det. Jag har ett underbart lip balm från By Terry, men kan man ha för många lyxiga läpprodukter?

Drömmer framför La Mer på Kicks.

Louis Vuittons doftljus Dehors il neige - de har precis lancerats, Louis Vuittons fyra superexklusiva doftljus. Förutom att de är oerhört vackra, älskar jag beskrivningen av Dehors il neige (ute snöar det): kanel, frusna fönster och brasa. Vem vill inte ha ett ljus som doftar frusna fönster?!

Varje doftljus har ett litet handtag i läder, precis som väskorna. 

Veckans önskelista blev lyxig och väldigt inspirerad av årstiden. Nu ska jag i alla fall tända ett av doftljusen jag har i min ägo. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg