Skönhetserbjudanden 1-24 december

Godmorgon torsdag!

Idag ska jag äta säsongens första julbord, så jag är helt inne i julyran nu. Därför tänkte jag att vi skulle titta lite på julerbjudanden denna morgon.

Många butiker har ett eller flera erbjudanden varje dag i december, vilket de gärna kallar för adventskalender. Det tycker jag är att tänja på gränserna en aning. Här är de erbjudanden som finns hos Kicks och Åhléns i år:

Kicks julkalender 2018.


Kicks julkalender (se hela här) innehåller 23 skönhetserbjudanden - 50% på en utvald vara per dag. Den 24 december består av en hemlig överraskning, men det står 50% på luckan. Vågar man hoppas på 50% på valfri vara? Det är ingen lucka som får mig att hoppa högt av glädje, men jag kommer självklart köpa på mig en Lait corporel från Biotherm 1 december. Det blir nog också Smashbox primer den 11 också. Den 15 är det en fantastisk deal på Linda Hallbergs palett, men jag har kanske tillräckligt med paletter.

Åhléns julkalender 2018.


Åhléns julkalender (se hela här) innehåller 24 luckor med produkter från hela varuhusets sortiment. Dessutom finns det i år fyra bonusluckor med dofter, som bara finns på nätet kl 12-24 på utvalt datum (3, 7, 14 och 18 december). Det är i övrigt inte så många skönhetsprodukter i Åhléns kalender i år och jag tror faktiskt inte att jag kommer att köpa någon av dem. Boxen från Biotherm är förstås fin, men den väcker inget ha-begär.

Detta kanske blir mitt enda köp - får gå in på kicks.se i övermorgon!

Ha en fin torsdag, hoppas att det är någon mer som börjar med julmaten idag!

Kommentarer

Populära inlägg