Veckans önskelista

Godkväll!

Nu har jag skrivit en önskelista igen - så här ser den ut denna vecka:

Lika smart förpackning som på den ursprungliga La crème main.

La crème main texture riche - Chanel har lanserat en ny handkräm, framtagen för torra och känsliga händer. Jag testade denna när jag var inne på Chanel i fredags, och den var helt ljuvlig. Trots att den är extra återfuktande är den inte alls kladdig. Mina händer var dessutom mjuka i nästan ett dygn efteråt, så den här krämen vill jag verkligen ha.

Min allra sista flaska.

Franska apoteksprodukter - Jag har precis påbörjat min sista flaska av Kloranes torrschampo, så jag letar förtvivlat efter en sida att beställa mer ifrån. Det finns några stycken, men frakten är dyrare än vad torrschampot är. Till slut hittade jag en portugisisk sida, Care to Beauty, som säljer apoteksvaror. Förutom Klorane hade de både Uriage och Ducray, så jag lade ner en hel del i min varukorg. Sedan kom jag på att jag kanske ska invänta Black Friday, så ingen beställning är gjord än.




Lyxspegeln Allure från Frednology - jag ser reklam för den här s.k. smarta spegeln hela tiden. Det är alltså en upplyst sminkspegel med inbyggda appar, så att man kan spela musik, testa olika sminkningar med hjälp av filter, titta på videor, ta selfies m.m. medan man sminkar sig.

Av dessa tre önskningar tror jag två kommer att gå i uppfyllelse - gissa vilka?!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg