Veckans önskelista

Veckans önskelista är en ganska modest sådan, tycker jag själv. Att önska kostar ju inget ändå, men på veckans önskelista kostar inget över 220 kr. På listan V48 står:

Torrschampo i mouuse-form.


Dry Shampoo Mousse från Sacha Juan. Jag är ju inne på min sista flaska av Kloranes torrschampo, så nu måste jag hitta ett annat torrschampo innan jag kan fylla på Klorane-lagret igen. Sacha Juans torrschampo är alltså en mousse som ska vara helt magisk. Jag tycker att det låter lite märkligt med att ha mousse i sitt torra hår och låta det torka, men jag vill gärna testa.



Fina Glow With The Flow.


Essies mellanblå Glow With The Flow från vinterkollektionen (som jag skrev om här). Jag kikade på det sist jag var inne på Kicks och det är verkligen jättefint. Det passar bra till vinterbleka händer, dessutom.

Ljuvlig duscholja.


L'Occitanes underbara Almond Shower Oil, en gammal favorit som jag gärna återkommer till så här års. Har du inte testat denna duscholja, rekommenderar jag den verkligen.


Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg