Årets hårvård i Daisy Beauty Awards

Idag har jag varit på mellandagsrea, det var mer folk ute än jag hade förväntat mig. Jag gjorde två skönhetsfynd idag, jag visar dem när jag har fått mitt paket från Space NK.

Ikväll tänkte jag visa produkterna jag testar som jurymedlem i Daisy Beauty Awards, för än så länge får jag inte lämna något utlåtande om dem. Alla produkterna har släppts under 2018 och vinnaren presenteras på galan i Stockholm 13 februari. Här kan du läsa Kicki Normans inlägg med alla finalister.

Finalisterna i Årets hårvård.


Produkterna jag testar i kategorin Årets hårvård är följande:

Djuprengöring från Davines.

Essential Solu Sea Salt Scrub Cleanser från Davines.

Hårolja från Björn Axén.

Hair Oil Smooth & Shine från Björn Axén.

Schampo och balsam från Olaplex.

No.4 Bond Maintenance™ Shampoo och No.5 Bond Maintenance™ Conditioner från Olaplex.

Hårbottenserum från Lernberger Stafsing.

Scalp Serum Soothing & Refreshing från Lernberger Stafsing.

Schampo och balsam från R+Co.

Television Perfect Shampoo och Television Perfect Conditioner från R+Co.

Jag kommer så klart att berätta vad jag tycker om produkterna när vinnarna är presenterade - jag börjar få en uppfattning om hur produkterna fungerar i mitt hår.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg