God jul - här kommer mellandagsrean och dagens erbjudanden!

God jul!

Idag firas det jul, men innan firandet ens har börjat har nätbutikerna startat mellandagsrean. Den riktiga alltså, Cult Beauty startade ju sin pre-sale redan 14 december. På rean letar jag alltid efter de där maskerna som är alldeles för dyra i vanliga fall (Black Rose Cream Mask - när ska du bli min?) och nedsatta julkit som redan från början var en god affär.

I morgon berättar jag vad som finns i paketen...


Här har jag samlat de butiker jag brukar handla hos:

Bangerhead började sin rea igår, med 20% på hela sortimentet (vissa varumärken är undantagna).

Cult Beauty rear för fullt. Många julaskar är nedsatta, så här är det fyndläge.

Hudoteket har inte börjat rean än, men har idag 4 för 3 på allt.

Kicks har haft igång sin rea knappt en timme, kl 08.00 började den online. Dessutom har de öppnat sin sista kalenderlucka, med 50% på utvalda skönhetsfavoriter. Jag brukar vänta tills slutet av Kicks rea, när det är 70% och man kan göra riktiga fynd. Är min favorittvål från Jo Malone på rea slår jag dock till även om det bara är 30%.

Sephora har haft sin rea igång några dagar. Hos Sephora tycker jag oftast man gör bäst fynd i butik, framförallt i slutet av rean när allt ska säljas ut. I år letar jag efter nedsatta julkit från Sol de Janeiro och By Terry.

Skincity har inte börjar sin rea, men har idag öppnat alla kalenderluckor igen - så många varumärken är nedsatta.


Fyller gärna på lagret av doftljus hos Space NK.


Space NK startar sin rea imorgon, med 50% på utvalda varor. Här brukar man kunna göra riktiga fynd på exklusiva märken - jag brukar köpa doftljus om jag hinner, för de säljs slut direkt.

Åhléns började med sin rea online i lördags, medan den börjar i varuhusen imorgon eller onsdag. Jag ska försöka få tag på en handtvål från Molton Brown till halva priset.

Jag hoppas att alla får en lugn och fridfull julafton!

Kommentarer

Populära inlägg