I kalendrarna 11 december och H&M-tips

Idag är det populära erbjudanden både i Kicks (Smashbox Photo Finish Primer) och Åhléns (The Body Shop Gift Set) julkalendrar, men jag hade faktiskt missat att H&M:s butiker också har en julkalender med skönhetserbjudanden. Idag har även de ett toppeneebjudande, nämligen 50% på Pixi Glow Tonic. Det kanske är för sent för att hinna till en H&M-butik nu, men det finns många fina erbjudanden kvar fram till jul.

Nu är snart hälften av luckorna i mina kalendrar öppnade och hittills är jag så nöjd med innehållet. Dagens luckor innehöll också några riktigt bra produkter.

REN, Rituals och Carita i dagens kalendrar.


Liberty: Perfect Canvas från REN Clean Skincare. Detta är en primer i fullstorlek, som passar mig perfekt just nu. Jag har bara lite kvar i min BECCA-primer, så den här kommer jag att öppna i veckan. Det innebär också att jag inte köper Smashbox Photo Finish Primer i Kicks julkalender idag.

Lookfantastic: The Ritual of Sakura Magic Touch Body Cream från Rituals. Det här är en kroppskräm jag haft många gånger, men aldrig köpt själv. Det är en vanlig prenumerationsgåva eller goodiebag-present, antagligen för att den är populär bland många. Jag tycker om krämen, men doften är inte min favorit i Rituals sortiment. Jag kommer dock att få god användning för krämen.

Skincity: Biological Mask från Carita. Äntligen en krämig, närande mask! Jag har inte använt så många produkter från lyxiga Carita, men har gillat dem jag testat. Den här masken vill jag öppna direkt.

Jag har svårt att välja favorit idag också, men det blir nog masken i Skincitys kalender. Om primern visar sig vara oslagbar dyker den upp i ett favoritinlägg längre fram.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg