I kalendrarna 18 december

Ikväll blir det ett lite senare inlägg än vanligt, för jag har varit på en strålande julkonsert. Det är en händelserik vecka, det här! Här är i alla fall var jag fick i mina kalendrar, tidigt i morse:

Davines, First Aid Beauty och Maria Åkerberg i dagens luckor.


Liberty: Oi All In One Milk från Davines. Detta är en allt-i-ett-produkt, ett leave-in-spray som fungerar både som vårdande och stylande produkt. Jag har alltid någon produkt av denna typ i håret, oftast från Living Proof, så det ska bli kul att testa Davines variant. Skönt att den kommer i sprayform!

Lookfantastic: Ultra Repair Cream från First Aid Beauty. Den här krämen har jag fått tidigare, jag tror faktiskt att det var i Lookfantastics kalender förra året. Krämen är för extremt torr hud, kan användas från topp till tå och är alldeles fantastisk, som jag minns den. Jag hade den på nattduksbordet till framförallt händer och fötter - och där kommer den att hamna igen.

Skincity: Papaya Peeling från Maria Åkerberg. Den här enzympeelingen för ansiktet vann priset för Årets produkt 2018 i Organic Beauty Awards, så det ska bli kul att testa en prisvinnande peeling. Den sägs passa alla hudtyper, men för säkerhets skull tänker jag vara försiktig första gången jag använder den - papaya kan vara rätt skarpt för en känslig hud.

Det var en hög nivå på kalendrarna idag, tycker jag. Favoriten får bli Lookfantastic, dels eftersom jag vet att krämen är fantastisk, dels för att det var en så generös storlek i luckan.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg