I kalendrarna 23 december

Idag kändes det som att luckorna var noggrant planerade, för se vad som fanns i:

Lugnande innehåll i kalendrarna 23 december.


Liberty: Clear Mind Rollerball från Aromatherapy Associates och Liberty London. Aromaterapi idag igen, alltså - precis som This Works som kom i torsdags, är det här en rollerball-flaska som ska rullas på pulspunkterna. Oljan innehåller kamomill och lavendel som lugnar, medan olibanum och bergamott skapar fokus. Lugn och fokus är säkert vad många önskar inför julhelgen, så den här luckan var genomtänkt. Flaskan är ett samarbete mellan Aromatherapy Associates och Liberty London, så den finns inte i det ordinarie sortimentet.

Lookfantastic: De-Stress Muscle Bath & Shower Oil från Aromatherapy Associates. Även i denna lucka fanns aromaterapi, även denna från Aromatherapy Associates. Jag ska hälla på mig ett par kapsyler innan jag duschar, eftersom jag tyvärr saknar badkar.

Två produkter från Aromatherapy Associates idag, så lyxigt.


Skincity: Cucumber Gel Mask från Peter Thomas Roth. Skincity fortsätter med söndagsmask även denna fjärde adventssöndag. Den här kylande gelémasken är skön och lugnande, framförallt om den har legat kallt innan användning. Jag har använt den många gånger tidigare och gillar den, precis som alla masker från Peter Thomas Roth.

Det var ett tydligt fokus på lugn och anti-stress i dagens kalendrar, alltså. Jag blev jätteglad för innehållet i alla luckorna, men det var Liberty som hade den allra finaste flaskan.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg