Julaftonens kalendrar

Alla mina kalendrar har en lucka 25, så julaftonens luckor är de näst sista. Här är innehållet:

Ögonmask, ansiktsmask och doftljus på julafton.


Liberty: Figuier från Diptyque. Hurra, mitt favoritljus! Jag har gått och väntat på den här luckan - den var en av anledningarna till att jag köpte Libertys kalender. Ljuset var större än jag hade förväntat mig, detta är resestorleken på 70g.



Lookfantastic: Multi-task Eye Serum Mask från Erno Lazlo. Två påsar av den här lyxiga ögonmasken var inte illa! Dessutom finns det en instruktionsfilm på hur den kan användas - jag älskar ju instruktionsfilmer till hudvård.

Inuti förpackningarna fanns detta. 


Skincity: Freshly Juiced Vitamin E Mask från Klairs. Idag var det en fullsize-produkt i Skincitys kalendes, en mask som kan användas både som nattmask eller som fuktkräm. Jag kommer ha den som nattmask så fort tuben från Espa är slut.

Det var väldigt fina luckor idag med. Flott av Skincity att lägga in en mask i fullstorlek - trots det är det Diptyque-ljuset som jag är gladast över.

God jul!

Kommentarer

Populära inlägg