Kalenderfavoriter 8-14 december

Godmorgon lördag!

Precis som förra lördagen kommer här ett långt inlägg med mina kalenderfavoriter från alla veckans luckor.

Följande är veckans fem favoriter i alfabetisk ordning:

Veckans kalenderfavoriter!

Ampoule Concentrates Effect Fluid Set från Babor. En ampull räcker två gånger för mig och jag har redan använt två av ampullerna i detta set om tre. De gör verkligen underverk. Efter jul brukar Babors ampuller finnas på rea, så det är mycket möjligt att jag slår till på någon presentförpackning eller deras lyxiga adventskalender.

Biological Mask från Carita. Den här masken är overkligt bra, i alla fall vid första användningen. Jag funderade faktiskt på att köpa en igår, när Skincity hade 30% på allt från Carita, men jag avhöll mig. Förpackningen från kalendern räcker nog ett tag.

Blanche Hair Perfume från Byredo. Mycket riktigt går jag runt i ett moln av Blanche, för den här doften är härlig. Dessutom känns det som att håret blir betydligt glansigare av det.

Hand Care från QMS Medicosmetics. Förpackningen är inte lika taktil och sensuell som Chanels, men krämen är nästan lika bra. Den är väldigt vårdande och reparerande, utan att vara kladdig. Roligt att få upptäcka ett nytt märke!

Moor Cream Cleanser från Omorovicza. Denna rengöring är verkligen ett fynd! Sedan jag fick det har jag använt den både morgon och kväll, i onsdags även på dagen. Jag kommer definitivt fortsätta med Omoroviczas lerrengöring, för den är underbar.

Lookfantastic fick bara med en produkt på listan den här veckan, men de har ändå haft en bra vecka. Både duschgelen från Molton Brown och hårmasken från Grow Gorgeous har fått givna platser i duschen och åtminstone duschgelen används dagligen. Liberty fortsätter att imponera, allt utom det genomskinliga läppglanset har jag blivit glad för. Skincity har mestadels haft en bra vecka, även om ett par prover varit i minsta laget (ja, SkinCeuticals och bareMinerals). Jag har försökt att använda borsten från i lördags, men den är för tät för min smak.

10 december var en fantastisk kalenderdag-

Här följer sammanställningen av veckans kalenderinnehåll:

Liberty:

8 dec: Glow Tonic från Pixi.
9 dec: Hand Care från QMS Medicosmetics.
10 dec: Eucalyptus deodorant från Malin + Goetz.
11 dec: Perfect Canvas från REN Clean Skincare.
12 dec: Crystal Lip Gloss från Bobbi Brown.
13 dec: Blanche Hair Perfume från Byredo.
14 dec: Serum Repair från Dr Sebagh.

Lookfantastic:

8 dec: Jasmine & Sun Rose Bath & Shower Gel från Molton Brown.
9 dec: Advanced Toothpaste från Regenerate.
10 dec: Moor Cream Cleanser från Omorovicza.
11 dec: The Ritual of Sakura Magic Touch Body Cream från Rituals.
12 dec: Thickening Hair & Scalp Mask från Grow Gorgeous.
13 dec: Gradual Tanning Drops från Balanceme.
14 dec: Frog Prince Lipstick från Lipstick Queen.

Skincity:

8 dec: Highlighting Brush från Makethemake.
9 dec: Wannabe Aqua Fit Mask från Leegeehaam.
10 dec: Ampoule Concentrates Effect Fluid Set från Babor.
11 dec: Biological Mask från Carita.
12 dec: CE Ferulic Age Interrupter från SkinCeuticals.
13 dec: Resist Daily Smoothing Treatment 5% AHA från Paula's Choice.
14 dec: Gen Nude Patent Lip Laquer från bareMinerals.

Vill du se vad som fanns i kalendrarna idag, så kommer det ett inlägg senare idag. Ha en fin dag så länge!

Kommentarer

Populära inlägg