Kalendrarna idag 12 december och torrschamposuccé

Idag tycker jag faktiskt att det var en mellandag i kalendrarna och för första gången sedan 1 december var det en produkt som jag inte kommer att få användning för.

Läppglans, hårmask, serum och kräm i dagens luckor.


Liberty: Crystal Lip Gloss från Bobbi Brown. När jag tog fram asken och såg att det var ett läppglans blev jag glad, men glädjen byttes snabbt till besvikelse när jag såg att det var ett genomskinligt läppglans i förpackningen. Visst, genomskinligt passar ju alla, men så kul är det inte. Detta ger jag bort till någon som gillar genomskinligt.

Lookfantastic: Thickening Hair & Scalp Mask Intense från Grow Gorgeous. En hårmask är alltid användbart, så den här hamnar i duschen direkt. Det är dock ingen produkt som har stått på min önskelista, så det blev inga glädjetjut.

Skincity: CE Ferulic Age Interrupter från SkinCeuticals. Idag var det två miniflaskor i Skincitys kalender, ett C-vitaminserum och en 24-timmarskräm från SkinCeuticals. Det här var dagens roligaste lucka. Serumet ska bli spännande att testa, jag har hört en del del om det.

Det var inga problem att utse dagens favorit - Skincity vann med hästlängder. Liberty hade sin första miss, i mitt tycke, även om ett läppglans från Bobbi Brown i fullstorlek inte är så illa egentligen. Det är svårt med makeupprodukter, de passar helt enkelt inte alla.

Världens bästa torrschampo!

En rolig sak är att jag äntligen har fått tag på Kloranes torrschampo utan att behöva betala en förmögenhet i frakt. Feelunique har fått in Klorane och när jag handlade hade de ett köp 3 betala för 2-erbjudande. Skönt att en potentiell torrschampokris är avvärjd!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg