Veckan som gått och söndagsmasken

Godmorgon söndag!

Här i Malmö har den första snön kommit under natten och det snöar fortfarande. Får vi en vit jul är det verkligen ett julmirakel! Det är skönt att den här veckan snart är slut, för det har varit en lång och hektisk sådan. Nu kan julfriden få infinna sig. När jag sammanfattar veckan har det dock hänt mycket roliga saker.

Veckans bästa!


Veckans bästa: Det är så klart juryarbetet i Daisy Beauty Awards. Att få hem spännande produkter och testa dem är så roligt. Det är naturligtvis också väldigt hedrande att få vara med i detta sammanhang - och att min blogg har uppmärksammats av Daisy Beauty, förstås.

Favoritljuset.


En annan sak som också har gjort mig glad är att jag har fått hem mitt favoritljus, Figuier från Diptyque. Nu doftar det som det ska här hemma igen.

Veckans sämsta: Den här veckan har jag hämtat ut många paket (de flesta för Daisy Beauty Awards, men också en del julklappar). Att man inte själv kan få välja utlämningsställe i större utsträckning, gör mig frustrerad. Det allra värsta är dock när det är hemkörning av paket under arbetstid. Är man inte hemma då, får man själv hämta det på en terminal i ett industriområde i grannkommunen.

Söndagens hudvård.



Jag får lugna mig med att det inte är några fler paket på ingång och med lite maskande. Söndagens masker kommer alla från kalendrarna. Först tänkte jag testa enzympeelingen från Maria Åkerberg och därefter använda ögonmasken från Verso och nattmasken från Espa.

Ikväll firar jag lillejulafton, men schemalägger ett inlägg med dagens kalenderinnehåll. Ha en fin fjärde advent!

Kommentarer

Populära inlägg