Veckan som gått och söndagsmasken

Hej söndag!

Årets sista vecka går mot sitt slut och idag är det dags för lite summering igen.

Liten och stor - underbart väldoftande.

Veckans bästa: Another 13 från Le Labo som kom i lucka 25 i Libertys kalender. Jag är så glad för den här lilla parfymflaskan som doftar underbart.

Jag är också glad för en del reafynd som jag har gjort, framförallt min absoluta solskyddsfavorit Bronze Goddess från Estée Lauder. När jag var på semester senast var det en kvinna på lunchrestaurangen som frågade mig vilken underbar parfym jag bar - det var Bronze Goddess, det.

Veckans sämsta: Det ryktas om att Skincity ska sluta sälja Biologique Recherche, som ju annars är helt omöjligt att få tag på. Jag hoppas att det bara visar sig vara ett rykte.

Multimaskar på årets sista söndag.

Dagens söndagsmask blir lite prepp inför nyårsafton imorgon. Först blir det Babyfacial från Drunk Elephant, därefter ögonmasken Multi-task Eye Serum Mask från Erno Lazlo och Biological Mask från Carita. Den sistnämnda har jag blivit så förtjust i att jag faktiskt köpte en på Skincitys mellandagsrea.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg