Veckans önskelista

Veckans önskelista kommer en dag senare än vanligt och ikväll handlar det om vad jag hoppas hitta på mellandagsrean.

Den enda tub av Black Rose Cream Mask jag haft i min ägo.

Black Rose Cream Mask från Sisley. Det är ingen överraskning att jag hoppas hitta den här lyxmasken på rean. Än så länge har jag bara hittat nedsättningar på ynka 10% och då är den helt enkelt fortfarande för dyr - 1188 kr. Fick igår ett tips på Instagram om Abien.net, där den kostar 880 kr. Någon som känner till sidan?

Hoppas också kunna fylla på förrådet av doftljus.

Doftljus från Diptyque, Jo Malone eller Byredo. Svenska butiker rear sällan mer exklusiva doftljus, men hos de brittiska kan man ha bättre tur. Jag hade turen att få tag på ett julljus från Space NKs egna märke, nedsatt med 50%. Det ljuset sparar jag till nästa jul.

Lyxig handtvål finns också på listan.

Handtvål från Diptyque, Aesop, Byredo, Jo Malone, Hermès eller Molton Brown. Lyxiga handtvålar brukar man kunna få tag på till nedsatt pris. Jag har redan sett att Åhléns har Molton Brown nedsatt med 50%, även om tvålen är slut online. Imorgon ger jag mig ut på stan för att se om den finns i butik.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg