Absolut sista reafyndet

Godmorgon tisdag!

Igår hämtade jag ut mitt sista paket från mellandagsrean. Jag är ju på ständig jakt efter en fotkräm och när jag snubblade över Sol de Janeiros fotkräm på Sephoras slutrea, kunde jag inte hålla mig. Jag har faktiskt tänkt köpa den länge, men hade helt glömt bort den.

Jag fick en del tips på fotkräm när jag skrev om det förra gången. Ett tips jag tog till mig var Kerstin Florians Fuß Balm, som jag haft för länge sedan. Prislappen är dock rätt tilltagen, så här tänker jag hålla koll på erbjudanden.

Generösa prover och väldoftande fotkräm med fil.

Sol de Janeiros fotkräm är inte så billig den heller, men nu var kitet Samba Foot Fetish Care på rea. Förutom fotkrämen Samba Foot Fetish Cream fick man också en fotfil i form av en surfbräda, i sin egen lilla tygpåse. Krämen har samma härliga doft som Brazilian Bum Bum Cream, så jag ser fram emot att använda den under mörka vinterkvällar.

Eftersom det finns en Sephora-butik i Malmö har jag aldrig tidigare handlat från sephora.se. Jag blev därför glatt överraskad av det generösa provet som låg i mitt paket, Instant Retouch Primer och olika nyanser av Soft Matte Longwear Foundation från Fenty Beauty. Det passar ju utmärkt nu när jag letar efter en ny foundation. Hittills lutar det åt Charlotte Tilburys Magic Foundation.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg