Brittiska shoppingtips

Lagom till årets första lönehelg haglar shoppingerbjudandena tätt. Den sista rean slumpas bort, för att göra plats åt vårnyheterna. Jag lockas alltid mer av gåva vid köp-erbjudanden än av rabatter, men om jag lyckas kombinera rabatt med gåva vid köp blir jag mer än nöjd.

Om man gillar rabatter, så har Cult Beauty rabattkoden INSTA750 som ger 15% rabatt om man handlar för minst £20. En del av deras mest populära märken (t ex Charlotte Tilbury och Hourglass) och produkter (t ex vissa paletter från Huda Beauty och Anastasia Beverly Hills) är dock undantagna från rabatten.


Jag faller lätt för denna typ av erbjudande.

I veckan kom ett erbjudande från Liberty om Liberty Beauty Lottery, där man får en produkt i fullstorlek om man handlar för minst £95. Det är här lotteriet kommer in, man kan vinna en produkt värd £116. Dessutom är man med och tävlar om en korg med skönhetsprodukter, värd £1,900. Listan över produkter man kan vinna i lotteriet finns här. Många märken känns igen från kalendern, som Hourglass, Lixirskin, Votary, Le Labo m fl. Jag har dock inte hittat någon rabatt som går att kombinera med erbjudandet.

Fortsätter drömma...


Jag är frestad att slå till på Sisleys Black Rose Cream Mask, men jag tycker faktiskt att Caritas Biological Mask är en god ersättare, så det blir nog inget köp.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg