Depends 7day Friends Collection

Hej lördag!

Denna vecka har Depend släppt sin Friends Collection, inspirerad av TV-serien Vänner från 90-talet. Det finns 11 lack i kollektionen, alla med namn som anspelar på serien. Mina favoritnamn är How You Doin'?, Regina Phalange, Oh. My. God. och We Were on a Break.

Flera av Depends vårnyheter.

Jag fick med mig tre av Friends-lacken från Daisy Beauty Expo: Flirt With Joey, Miss Chandler och Tyrannosaurus Ross. De två förstnämnda kommer jag att använda flitigt i vår, jag gillar både färgen, namnen och TV-serien.

Flirt With Joey, Miss Chandler och Tyrannosaurus Ross.

Friends-lacken tillhör Depends 7day, som är ett lack med geleffekt. Om man använder hela 7day-systemet med rengöring, bas, lack och hybridtopp så håller sig lacket länge - om än inte lika länge som ett riktigt gellack. Det är dock betydligt enklare att ta bort.

Depends 7day Starter Kit med rengöring, bas- och topplack.

Jag ska nog testa Flirt With Joey redan imorgon. Ha en fin lördag!

Kommentarer

Populära inlägg