Depends minilack 25 år

Depends minilack fyller i år 25 år och det firas så klart med två kollektioner, 02 Happy Birthday och Minilack Happy Birthday. Det är lätt att se vilka lack som tillhör kollektionerna, eftersom de har en särskild jubileumskork. Bägge kollektionerna utgörs av våriga pastellack.

Godispåse från Depend med några av vårens lack.

Jag fick med mig några av lacken från bägge kollektionerna på Daisy Beauty Expo, där Depend hade ett stort födelsedagskalas. Flaskorna innehåller 5 ml och kostar 29 kr (02-lacken) respektive 25 kr (de vanliga minilacken).

Några av lacken från de bägge Happy Birthday-kollektionerna.

Från 02-kollektionen har jag mellanblå 582, brunrosa 581 och lilaglittriga 573. Minilacken jag har från den vanliga Happy Birthday-kollektionen är gammelrosa 578, lavendel 583 och mintgröna 582. mina favoriter är lustigt nog 582 i bägge kollektionerna.

582 från 02 Happy Birthday-kollektionen

582 från vanliga Happy Birthday-kollektionen


Jag längtar verkligen efter sol och vår, för än så länge är det inte riktigt dags för naglar i pastellfärger för min del.

Kommentarer

Populära inlägg