Nyheter från Chanel med Mademoiselle

Godmorgon måndag!

Chanel har just lanserat en vinterkampanj med personan Mademoiselle i centrum. Mademoiselle är på skidsemester, men tar också hand om sin hud mellan backarna och Après skin. Eftersom jag ska iväg på en skiddag nästa vecka, funderar jag nu på min look.

Jag tänker mig något liknande till Vallåsen nästa vecka?!


Mademoiselle har en del hudvård som jag tycker låter spännande, bl a en SPF som jag inte har sett tidigare, UV Essentiel Multi-Protection Daily Defender UV - Pollution SPF 30. Den finns inte tillgänglig i nätbutiken än, men jag ska definitivt titta på den nästa gång jag är vid en Chanel-disk.

Ny nattmask från Chanel.

Jag blev också väldigt nyfiken på en ny nattmask, Hydrating Oxygenating Overnight Mask. Så här års är nattmask det som räddar min hud, så jag använder en varje natt. En mask som återfuktar och reparerar under natten är något min hud gillar, så jag är alltid på jakt efter sådana. Chanels nya nattmask skulle jag alltså gärna testa, så jag ska se om det går att få ett prov.

Ha en fin måndag!

Kommentarer

Populära inlägg