Sammanfattning av veckan och söndagsmask

Hej söndag!

Sista söndagen i januari är här. Som vanligt ser jag tillbaka på veckan som gått och försöker summera lite.

Otroligt bra plattborste från Dafni.

Veckans bästa: Jag fick en keramisk plattborste - Dafni Hair Straightening Ceramic Brush - av en väninna som inte gillade sin. Jag har velat testa en så länge - och jag tycker den är toppen! Separat inlägg kommer imorgon.

Blev så glad över denna inbjudan.

Veckans sämsta: Jag kan inte gå på Daisy Beauty Awards som jag fick så fin inbjudan till i måndags. Det verkar bli en toppengala, så jag är verkligen ledsen över att inte kunna vara med. Jag kommer att följa den på Instagram och kanske vara en smula bitter och avundsjuk.

Först lite exfoliering, sedan återställande mask.

Söndagsmasken: Nu längtar jag lite efter Dr. Dennis Gross fantastsiska peel pads Extra Strenght Daily Peel, så jag börjar med dem. Därefter blir det nattmask, jag lägger på ett lager av Acasias Recovery Mask nu ikväll och fyller på innan läggdags.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Populära inlägg