Slut i januari II

Godmorgon onsdag!

Här kommer det andra inlägget med produkter som har tagit slut under månaden. Idag handlar det om kropp, hår och makeup.

En del av januaris tomma förpackningar.


Kropp

Biotherm Bath Therapy Invigorating Blend Body Cleansing Foam. Det här är min andra flaska duschskum från Biotherm, så jag gillar det en hel del. Skummet är krämigt och löddrar ordentligt. Nästa gång vill jag testa en annan doft.

Bra duschlödder!

Jo Malone Peony & Blush Suede Body & Hand Wash. Här är en av mina storfavoriter, så jag hoppas snart kunna köpa en ny. Jag har en annan doft - Orange Blossom - i duschen just nu, men nästa blir Peony & Blush Suede.

När flaskan var ny i somras.

Molton Brown Jasmine & Sun Rose Bath & Shower Gel. Denna duschgel kom i Lookfantastics kalender och jag började använda den så fort jag fick den. Alla Molton Browns duschgeler är härliga, men inte riktigt lika bra som Jo Malones.

The Chemistry Brand Heel Chemistry. Den här fotkrämen var med i förra månadens empties - eller den första av de två tuberna jag köpte under Black Friday-rean. Det här är alltså den andra tuben som har tagit slut. Krämen är bra, men odryg, så det blir inget mer köp.

Hår

Klorane Shampong sec au lait d'avoine. En annan storfavorit i detta inlägg är Kloranes torrschampo. Jag har redan påbörjat en ny flaska och har två på vänt, så jag behöver inte köpa någon ny på ett tag.

Har börjat använda lite av detta lager nu.

Hair by Sam McKnight Cool Girl Barely There Texture Mist. Det här är ytterligare en upptäckt från Libertys kalender, ett helt underbart texturspray som så enkelt ger volym. Just nu har jag ett texturspray från Amika, men sedan vill jag ha en ny Cool Girl.

Makeup

Chanel Vitalumière. Den tog slut, min favoritfoundation. Jag har ännu inte bestämt mig för om det blir ytterligare en likadan flaska eller om jag ska testa något annat.

Chantecaille Faux Cils Longest Lash Mascara. Nu har jag skiljts från min dyraste - och kanske bästa - mascara någonsin. Jag kommer inte att köpa en till ordinarie pris någonsin, men hittar jag en bra deal, slår jag till omedelbart!

Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Populära inlägg