Veckans önskelista - lyxversion

Det är redan dags för årets fjärde önskelista och nu är det dags för en lyxlista igen. Så här ser den ut denna tisdag:


Visst verkar det spännande?

RevitaLash Advanced. Återigen önskar jag mig ögonfransserum. I söndags lyssnade jag på senaste avsnittet av Skönhetspodden med Anja Skeppe Grahn och Maria Ahlgren, där den sistnämnda talade varmt om serumet. Effekten är tydligen lika märkbar som av lash lift efter ett tag, och har man serumet på brynen så växer de också.

Drömpalett från Chanel.

Les 9 ombres limited edition. Édition N°2 Quintessence från Chanels vår- och sommarkollektion. Chanel har gjort en fantastiskt fin ögonpalett med så användbara färger. Förutom de ljusa skimmerskuggorna, gillar jag den mörkröda skuggan väldigt mycket. Kul att de inte bara har nudenyanser i paletten.

Visst ser den effektiv ut?!


Line Release Under Eye Repair Cream från Kate Somerville. Superlyxiga Hollywoodmärket Kate Somerville finns nu hos Space NK och jag skulle gärna ha allt från märket. Eftersom jag nu främst letar efter en ögonkräm, hade jag gärna testat denna uppljusande anti-age-kräm.

Denna veckas lista är lite för lyxig för mig, så det kommer inte att bli något köp. Ibland är det dock kul att drömma, visst?

Ha en fin kväll!




Kommentarer

Populära inlägg