Veckans önskelista - mask edition

Nu är det tisdag och dags för denna veckas önskelista. Ikväll är det masker som står på listan (och Black Rose Cream Mask från Sisley är så självklar att jag inte ens skriver den),  så här är tre jag gärna skulle vilja ha:

Den där nattmasken från Chanel jag skrev om igår, Hydrating Oxygenating Overnight Mask. Jag alternerar mellan masker från Klairs, Acasia och Carita för tillfället, men jag har plats för en till. Jag ska försöka hinna in till Chanel de närmsta dagarna för att känna på den.

Lyxmask från May Lindstrom.

En annan mask jag vill prova är May Lindstroms The Honey Mud. Jag stöter ofta på positiva uttalanden om den och är så nyfiken. Den ska vara både exfolierande och vårdande, med en fantastisk doft. Jag har testat ett par produkter från May Lindstrom tidigare, bl a den omtalade Blue Cocoon, och hennes produkter liknar verkligen inget annat.

Ännu en honungsmask - som dessutom ser ut att vara ren honung.

Den tredje masken på kvällens lista är också en honungsmask - de exploderade verkligen under 2018. Honey Potion Renewing Antioxidant Hydration Mask från Farmacy är också en mask som hyllas överallt. Det här är en fuktmask som reparerar och ger glow, vilket alltid är härligt.

Jag tror att jag skulle kunna skriva en ny önskelista med masker varje vecka, faktiskt, men nu ska jag lugna mig lite.

Ha en fin kväll!





Kommentarer

Populära inlägg