Veckans önskelista

Tisdagkväll innebär önskelista, så här kommer denna veckas önskelista som handlar om produkter jag håller på att få slut på:

Ny foundation. Min älskade Vitalumière är på upphällningen och jag måste köpa en ny ganska omgående. Trots att jag är väldigt nöjd med Chanels Vitalumière, är jag lite sugen på att testa någon ny. Jag vet att jag någonstans har prover på foundation både från Charlotte Tilbury och Sisley. Jag ska försöka leta fram dem till helgen, när jag har tid att testa ordentligt.

Vitalumière är nästan slut, men lite finns kvar i Terrybly Densiliss.


Ny förstarengöring. Både Electrogel cleanser från Lixirskin och rengöringsbalmet från Emma Hardie är på väg att ta slut. Jag vill gärna ha ett nytt cleansing balm och skulle gärna testa Pro-Collagen Rose Cleansing Balm som jag såg på Daisy Beauty Expo i lördags. Eller kanske ska jag bara beställa ännu en burk av Emma Hardie igen?

Väldigt lockande rengöring från Elemis.

Ny fotkräm. Det verkar inte som att fotkrämsmarknaden är jättestor, för det finns inte så många krämer att köpa. Eftersom jag är allergisk mot lanolin, utesluts en hel del fotkrämer av den anledningen. Jag önskar att Chanel kunde göra en fotkräm lika bra som deras handkräm!

Jag tar tacksamt emot tips på både foundation och fotkräm, någon som vet någon bra?

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg