Februaris favoriter

Det är redan dags för månadens favoriter igen. Denna månad har jag en solklar favorit, nämligen:

Plattborsten från Dafni. Jag har använt den efter varje hårtvätt, så det var inte bara nyhetens behag. Jag hade med den på förra veckans solsemester och jag inser att jag måste ha med den till Paris på måndag. Den tar bort allt friss och gör håret lagom slätt.

Februarifavoriterna!

Övriga favoriter på listan är:

Hudvårdsprodukterna från Elixir. Jag har använt fyra olika produkter: Niactil 4 %, Niactil Advanced Pro, Retinext Advanced Corrective Serum och det senaste tillskottet Acticlear Pads. Alla innehåller aktiva ingredienser som jag märker skillnad av, utan att min känsliga hud reagerar med rodnad. Tyvärr är min tub med Niactil 4% nästan slut, men de andra kommer jag att kunna fortsätta med ett tag.

Hyaluron-Shake från Annemarie Börlind. Jag har använt denna minst två gånger om dagen sedan jag fick den, så den är slut snart. Eftersom jag har en påbörjad flaska av min forna favorit, Hada Labo Premium Lotion, kommer jag att återgå till den. Det blir intressant att se vilken av de två jag sedan kommer att köpa på nytt. I dagsläget vet jag inte vilken jag gillar bäst.

När flaskan hade lite mer kvar av sitt innehåll.

Honey Mud från May Lindstrom. Även om det bara var två prover jag kom över, så kan jag inte sluta tänka på den här underbara honungsleran. Jag gillar Happy Honey Mask från Sjö Skin också, men den är inte i samma klass som Honey Mud.

Så kul att detta serum verkligen fungerar.

Revitalash Advanced. Detta dyra fransserum, som faktiskt fungerar, har blivit en solklar favorit. Det är spännande att se hur fransarna blir längre och längre, men jag hoppas att jag har vett att sluta i tid. För min del går gränsen när fransarna når brynen.


Jag ångrar inte detta köp.

Två produkter som har imponerat under februari, men som jag inte har använt tillräckligt länge är Chanel CC Cream och Eye Wrinkle Cream från Annemarie Börlind. Jag skulle tro att de finns på favoritlistan i mars.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg