Fransserum och kosttillskott - kommer det att fungera?

På Daisy Beauty Expo träffade jag representanter från New Nordic, som tillverkar kosttillskott.  Jag fick med mig en tre månaders förbrukning av Pigment Clear, så jag hoppas snart få se resultat. Man får räkna med att det tar tre månader innan något sker, så jag ska vara tålmodig. Bilden på min hand tog jag när jag hade tagit kosttillskottet i drygt två veckor - och här ser man tydligt två pigmentfläckar jag har på min högra hand.

Min hand med pigmentfläckar - två veckor in i kuren med Pigment Clear.


En annan produkt där man också får vänta på resultat är fransserum. Jag slog till på Revitalash Advanced när Åhléns hade 25% på valfri vara förra veckan. Bilden nedan visar hur mina fransar ser ut idag och om 60 dagar ska de enligt Revitalashs garanti vara längre och starkare.

Lite suddiga fransar.

Om två månader kommer jag alltså att kunna rapportera om jag har märkt något resultat. Jag hoppas att fläckarna på min hand har försvunnit och att mina fransar är längre!

Tuggisarna och Collagen Filler kommer jag inte att äta i tre månader, däremot Pigment Clear.


Ha en fin lördag!

Kommentarer

Populära inlägg