Veckans hype, V7

Godmorgon fredag!

Här är det sista dagen innan sportlovet och jag har förstås lite resfeber. Nu är det dock dags för veckans hype. Förra veckans hype, Led-ljusmasken, verkar inte bli någon storsäljare. Denna veckas hype tror jag har bättre förutsättningar. Denna veckas hype är nämligen Årets ansiktsmask, Reserol Overnight Moisture Mask.

Vinnaren och Veckans hype!

Masken vann alltså sin kategori på Daisy Beauty Awards i onsdags och sedan dess ser jag den överallt. Det verkar vara en underbar, fuktgivande nattmask (med squalane!) som svenska Reserol har tagit fram. Jag skriver upp den på önskelistan direkt! I nuläget är den slutsåld hos flera nätbutiker, så jag får kanske vänta ett tag.

Det blir ett kort inlägg denna morgon, p.g.a. resfeber och den sista packningen. I kväll kommer ett tidsinställt inlägg, så hörs vi förhoppningsvis i morgon från semestersolen. Ha en fin fredag!



Kommentarer

Populära inlägg