Veckans önskelista

Tisdagkväll innebär önskelista. Eftersom jag nu räknar ner till fredag och solsemester, funderar jag lite på vad jag skulle vilja ha från Kastrups taxfree-butik. Följande märken kommer jag att titta närmare på:

Det är dags för en ny sådan här.

Jo Malone. Det finns en fin Jo Malone-disk på Kastrup och jag skulle gärna köpa en handtvål eller cologne i min favoritdoft Peony & Blush Suede. Tvålen ska jag nog ha råd med i alla fall - men önska är ju gratis.

Det vore också kul med ett nytt nagellack.

Chanel. Jag fastnar alltid vid Chanel-disken. Den här gången är jag intresserad av foundation, CC-kräm och nagellack. Jag vill gärna titta på vårens nya nagellack, de brukar finnas i taxfreen lagom till sportlovet.

La Mers mist tillhör favoritmisterna.

La Mer. Sedan min mist från La Mer tog slut i höstas, har jag längtat efter en ny. Jag kommer definitivt spraya på mig lite på Kastrup och kanske slår jag till.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg