Veckan som gått och söndagsmasken

Hallå söndag!

Idag är det sista söndagen med vintertid på ett tag, härligt. Här är det soligt vårväder och jag har tagit fram solglasögonen igen. Nu är det dags att sammanfatta veckan som gått och plocka fram dagens masker.

Veckans bästa: Jag måste nog säga att det bästa som hänt det här veckan är May Lindstrom The Honey Mud. Det är alltid kul med en produkt som man direkt ser och känner effekt av, vilket jag verkligen gör av denna mask. Kanske borde jag testa den som rengöring också, men det känns lite väl slösaktigt att skölja bort en sådan fantastisk produkt med en gång.

Underbara The Honey Mud.

En annan bra sak har varit att börja testa allt i vårgåvan från Space NK. Jag har hunnit med en ögonkräm, ett läppstift och ett läppglans hittills.

Veckans sämsta: Än en gång får det bli PostNords pakethantering. Jag gjorde min beställning hos Space NK en onsdag, paketet skickades på torsdagen. På fredagen ankom det till Sverige och sedan hände inget förrän onsdagen veckan därpå, då jag fick avisering. Det tycker jag är för lång tid.

Rekommenderar denna app om man får många paket.

En av mina favoritappar är för övrigt Mina Paket, som automatiskt lägger till paket som skickas med DHL, Bring, Citymail, DB Schenker, Instabox, PostNord m fl. Här kan man spåra sina paket och får avisering sekunden paketet finns att hämta ut. Lite väntetid kan man alltså bli av med.

Söndagsmaskerna 24 mars!

Söndagsmasken: Idag blir det självfallet ovan nämnda The Honey Mud och därefter blir det Recovery Mask från Acasia över natten. Under veckan som gått har jag varierat mellan denna, Reserols och Uriages masker - det verkar som jag mest vill ha milda fuktmasker för tillfället.

Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Populära inlägg