Veckans önskelista

Denna tisdagkväll har jag som vanligt skrivit en önskelista. Eftersom det nu faktiskt fortfarande är ljust när jag börjar skriva den, är kvällens tema gamla vårfavoriter. Ikväll önskar jag mig:

Charlotte Tilbury Supermodel Body XL.  Den underbara bodylotionen med skimmer och highlightereffekt finns nu i stor pumpförpackning, vilket underlättar betydligt. Den gamla förpackningen med rollerball är bra när man vill highlighta, men som bodylotion-förpackning är den inte optimal.

Jag gillar att kombinera Supermodel Body med en bra BUS, som denna från Tan-Luxe.

Hermès Un Jardin En Méditerranée. Den här doften är vår för mig, kanske för att jag köpte den första gången i april för några år sedan. Min flaska är slut sedan länge och jag skulle gärna ha en ny av denna härligt säregna fikondoft.

Vill gärna ha Baume de Rose i en annan färg än lila, även om balsamet är lika bra oberoende av färg.

By Terry Baume de Rose. Till våren vill jag gärna ha ljusare färg på läppar och naglar. Ett rosa Baume de Rose från By Terry skulle därför vara perfekt nu - också för att jag har tappat min befintliga glasburk i badrumsgolvet och nu har en sprucken burk som släpper små glasskärvor i läppbalsamet. Jag borde kanske slänga burken.

Nu är det faktiskt mörkt ute, men nästa tisdag kommer det att vara ljust när jag publicerar önskelistan! Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg