Jade-roller från Kicks

Idag var det som sagt 50% på Kicks Beauty Face och Face Tools, så jag hade siktat in mig på deras nya jade-roller. Det visade sig att jag inte var den enda, för när jag fick in på hemsidan imorse var den slutsåld. Snopet. Jag begav mig därför ut på stan och först i den tredje Kicks-butiken fanns den.

Till slut hittade jag jade-rollern inne på Kicks Triangeln.

Vad ska man då med en jade-roller till? Om man tror på kristaller, så tar den bort negativ energi och botar sömnlöshet. För oss andra, så är det en kylande massageroller som ökar blodtillförseln i ansiktet, minskar svullnad och minskar fina linjer.

Ska bli spännande att se om den ger resultat!

Jag har tidigare varit skeptisk, men har sett så mycket positivt om jade-rollern att jag nu vill prova själv. Om inte annat, så verkar det rätt skönt att rolla en kall sten över ansiktet efter rengöring. Det är nog ett bra sätt att få in sitt serum ordentligt också. Jag kommer att förvara min jade-roller i kylskåpet så att den blir extra kylande, även om stenen är kall i sig själv.



Filmen ovan visar hur jade-rollern fungerar och hur man kan använda den. Jag ska testa min med en gång!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg