Pigment Clear - hur gick det?

Godmorgon tisdag!

Nu har jag tagit kosttillskottet Pigment Clear från New Nordic i tre månader, vilket är rekommenderad tid för att kunna se resultat. Jag har tagit en tablett på morgonen och en på kvällen, i samband med måltid. Jag har glömt att ta tabletten vid några tillfällen, men nu är mina tre förpackningar slut. Hur blev det då? Tja, jag vet inte riktigt.

Sista kartan av Pigment Clear är slut.

Här är bilden jag tog på min hand i januari.

Januarihand.
Denna bild tog jag igår.

Aprilhand.

Syns det någon skillnad? På bilderna syns ju fläckarna mer på aprilbilden. Jag tycker dock att fläckarna både på mina handryggar och i ansiktet är blekare, men de finns kvar. Efter mitt fransserumexperiment förväntar jag mig mirakelresultat av allt nytt, men sådana förväntningar kan man ju inte ha.

Jag varken avråder från eller rekommenderar produkten i nuläget. Kanske borde jag köpa en förpackning till och hålla ut en månad till?

Ha en fin tisdag!

Kommentarer

Populära inlägg