Shoppingtips inför påskhelgen

Så här på långfredagen kanske man inte shoppar, men jag har som vanligt samlat en del av helgens erbjudanden.

Eleven ger 100 kr rabatt vid köp över 599 kr med koden EASTER. Det går tyvärr inte att kombinera koden med andra erbjudanden.

Hudoteket har 15% på nästan hela sortimentet (några få varumärken är undantagna) och har dessutom en spännande påsktävling, om man vill leta påskägg och skriva recension.

Kicks har haft sin påskkalender under veckan och verkar ta det lugnt med nya erbjudanden under påskhelgen. Det finns dock fortfarande många bra rabatter, som t ex 20% på Sol de Janeiro och Seche-Vite eller GWP med Jo Malone.

Två favoriter man kan få med 30% rabatt i helgen.

Kronans Apotek har 30% på utvald hudvård, bl a allt från Acasia, inklusive Recovery Mask som jag verkligen gillar. Även REN Perfect Canvas är nedsatt.

Sephora har 3 för 2 på Sephora Collection, dock endast online. Synd, eftersom jag ska till Sephora i helgen och nog gärna hade köpt på mig några av deras fotmasker som jag älskar.

Jag har gärna ett lager av denna fotmask hemma.

Skincity har 15% på hela sortimentet om man handlar för över 600 kr och anger koden EASTER2019.

Åhléns. Återigen är det 50% på utvalda skönhetsfavoriter. Jag vill nog tipsa om borsten från OBH Nordica, som är en straightening brush i samma stil som min favorit från Dafni. OBH Nordicas är betydligt billigare, dessutom med 50% rabatt nu då.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg