Test av tester

Godmorgon onsdag!

Jag har många tester som jag har sparat av olika anledningar. Ofta tänker jag att jag ska spara dem till en resa eller att det är en för lyxig produkt för att använda en helt vanlig dag. Nu tänker jag dock ta itu med några av de prover jag sparat och faktiskt använda dem de närmsta dagarna, eftersom jag ska sova borta några nätter.

Hudvård för ansikte och kropp.

Här är proverna jag tänker använda:


Akademikliniken Pure Active Serum
Algenist Genius Liquid Collagen
Björk & Berries Vitalising Peeling Gel
By Wishtrend Vitamin 75 Maximizing Cream
Caudalie Vineactive3-in-1 Moisturizer
Charlotte Tilbury Goddess Skin Clay Mask
Charlotte Tilbury Magic Eye Rescue
Charlotte Tilbury Mult-Miracle Glow
Charlotte Tilbury Wonder Glow
Clarins High Definition Body Lift
Comfort Zone Absolute Pearl Corrector
Eneomey Daylight C20
Eneomey Soft Cleanser
Erborian Bamboo Shot Mask (OK, denna har jag köpt)
Erborian BB Crème
Estée Lauder Double Wear
Exuviance Purifying Cleansing Gel
Frank Body Original Body Scrub
Kate Somerville Goat Milk Moisturizing Cleanser
Kicks Lemongrass Body Lotion
Klairs Gentle Black Deep Cleansing Oil
Kora Organics Face Oil
Mama Mio The Tummy Rub Butter
NuFace Prep-N-Glow
Paula's Choice Clarifying Charcoal Gel Mask
Radical Peptide Antioxidant Serum
Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate
Sisley Sisleÿa Firming Concentrated Serum
Sisley White Ginger Contouring Oil For Legs
Skin Camilla Pihl Sheet Face Mask
Talika Eye Therapy Patch
TonyMoly Banana Sleeping Pack
TonyMoly Panda's Dream White Hand Cream
VenEffect Anti-Aging Intensive Moisturizer
Verso Super Eye Serum
Vichy Physio 5.5 Protective Hydrating Milk


Trots den digra listan har jag inte fått ihop hela rutinen för varje dag, så jag får ta med mig lite från den vanliga rutinen. Det kan väl knappast vara bra att testa så här mycket olika saker? Kul ska det i alla fall bli och mitt badrumsskåp är mycket luftigare!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg