Veckans hype, V16

Godmorgon fredag!

Trots att det är långfredag idag, ska jag klippa mig  - mycket välbehövligt. Först är det dock dags för veckans hype. Förra veckans hype tänker jag spana in i helgen på Sephora.


Denna veckas hype är en person, ett spa och ett hudvårdsmärke jag ser överallt för tillfället, nämligen Joanna Vargas. Hon är en mycket populär och framgångsrik hudterapeut i New York med fokus på ekologisk hudvård. Hon har tagit fram flera egna signaturbehandlingar med mikroström, LED-ljus, microdermabrasion och andra spännande metoder för att få en strålande hud. Det går att boka en behandling med Joanna Vargas själv - en timme kostar i dagsläget $550 på hennes salong i New York.


Om man inte har vägarna förbi New York, kan man nu köpa hennes produkter i Sverige. Grand Hôtel Nordic Spa & Fitness i Stockholm har tagit in märket och erbjuder också Joanna Vargas signaturbehandlingar. Jag är mycket nyfiken både på behandlingarna och produkterna.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Populära inlägg