Veckans hype, V19

Godmorgon fredag!

Det är dags för ännu en veckas hype - det är ju fredag! Förra veckan skrev jag om oljan från Sjö Skin och den ser jag fortfarande en del av.

Game of Thrones-kollektionen på Kicks Hansa i Malmö. Observera den lilla järntronen till vänster!

Denna veckas hype är en ögonpalett från Urban Decay som har haft en enorm påverkan på mitt liv den senaste tiden, nämligen Game of Thrones-paletten. Paletten innehåller 20 ögonskuggor och en liten popup-järntron i papp.

Paletten är en del av Urban Dacays Game of Thrones-kollektion, som nyligen lanserades. Paletten verkar vara slutsåld online, men finns fortfarande att få tag på i butik. Den kostar 660 kr, så man förstår att Game of Thrones-fansen är hängivna om de direkt lägger så mycket pengar på en palett.

Paletten innehåller 20 skuggor, nästan alla med glitter eller skimmer.

Det var i alla fall paletten som slutligen fick mig att börja se Game of Thrones. Om en serie får en egen sminkkollektion, måste den vara sevärd. Mitt mål är att vara klar med alla säsonger lagom tills det sista avsnittet släpps nästa måndag.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg