BioEffect EGF Serum

Godmorgon torsdag!

Igår kväll skrev jag om hur jag i min serumjakt i badrumsskåpet hittat två flaskor jag sparat för att använda senare, men glömt bort. Jag blev väldigt glad över Annemarie Börlinds Blossom Vital Care, som jag ska använda idag under SPF:en, och också över den andra flaskan jag fann.

Två flaskor jag blev glad över att hitta.

I min serumjakt hittade jag nämligen ett litet prov på BioEffect EGF Serum. Jag har hört så oerhört mycket positivt om detta, så jag blev väldigt entusiastisk när jag fann det. EGF står för Epidermal Growth Factor och serumet ska öka cellförnyelsen på bara sex veckor.

Den lilla flaskan innehåller 5 ml, men det räcker med 4-5 droppar.

Jag har bara testat det ett par gånger än så länge och har ännu inte sett den revolutionerande effekt som andra har vittnat om. På Island, där BioEffect grundades, använder var tredje kvinna över 30 serumet (enligt videon nedan), så många är övertygade anhängare av det.


Serumet var mycket fetare än jag hade förväntat mig (detta känns mer som en olja än Annemarie Börlinds Blossom Vital Care) och det är väldigt drygt - några få droppar räcker. Jag kommer att använda BioEffects serum varje natt och hoppas på synliga resultat om några veckor! I så fall återkommer jag med rapport, annars får ni läsa om serumet i nästa månads empties-inlägg.

Min serumjakt var alltså framgångsrik, även om jag fortfarande letar efter ett fuktserum. Jag ska titta i mina gamla Glossy-boxar en gång till!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg