Några fynd från sommar-reorna

Idag blev det tillfälligt lite svalare här i Malmö, så det var en bra dag att ta sig ut på stan. Det är redan rea på rean i flera affärer, alltså kan man nu göra riktiga fynd. Jag tänkte därför visa vad jag har fyndat på reorna hittills denna sommar.

Lancôme Soleil Bronzer After Sun Milk. Denna köpte jag på Åhléns precis när deras rea hade börjat, eftersom jag behövde en After Sun inför sommaren och denna var redan nedsatt med 50%. Den är slut online, men går nog fortfarande att hitta i butik.

Svalkande After Sun till halva priset.

Tromborg Scented Candle Figuier. Det här var ett av två doftljusfynd jag gjorde idag på Kicks Hansa, som nu har 30% på rea-priset. Detta ljus var först nedsatt med 50% och därefter drogs 30% på det priset i kassan. Jag spanade på Tromborgs ljus med fikondoft redan i början av rean, men såg att det fanns så många i butiken att jag tyckte det var värt att ha is i magen. Det var det!

Lyxiga doftljus med doft av fikon och apelsinblom - blir perfekt till sensommaren.

Jo Malone Orange Blossom Home Candle. Detta ljus har inte funnits på Kicks rea tidigare,  jag har varit där så många gånger - så en påfyllning måste ha gjorts nyligen. Även detta fantastiska ljus (som Kate Middleton tydligen lät doftsätta sitt och prins Williams bröllop med) var nu nedsatt med 50% och därefter drogs ytterligare 30% i kassan.

Nu hoppas jag att Skincity börjar sin rea snart och att jag kan hitta fuktserum, rengöringsbalm och gärna någon variant av Baume de Rose på den.

Hoppas det är fler som gjort riktiga fynd - ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Populära inlägg