Veckans hype, V23

Godmorgon fredag!

Förra veckans hype, makeup från Makethemake, syns fortfarande en hel del. Många verkar ha fått hem Skincitys sommargåva, där det fanns produkter från Makethemake.


Även denna vecka handlar det om makeup och foundation. Denna veckas hype lanserades på ett event i måndags, nämligen varumärket Base of Sweden. Det är ett svenskt företag som lanserar en redan prisbelönt foundation -  The Base - med tillhörande produkter som borstar och remover. Märket frontas av Victoria Silvstedt, som var hemma på promotionturné förra helgen. Hon investerade i Base of Sweden efter ha hört om dem i Businesspodden.


Base of Sweden verkar spännande, tycker jag. Deras foundation är gjord för att användas på hela kroppen. Den är täckande och sitter enligt hemsidan i 72 timmar. The Base är inte vattenlöslig, så man ska kunna bada med den, träna med den och till och med tvätta ansiktet med tvål och vatten utan att den går bort. Jag har aldrig testat något liknande, men blir mycket nyfiken på The Base.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Populära inlägg